Onsdag

publicerat i Allmänt;
(null)
På jobbet, efter ett hårt arbetspass  ;-)

En del av miljöarbetet handlar om att plocka skräp. Och det behövs! Ca 80 ungdomar var ute i tre timmar och kom tillbaka med...1,6 ton skräp!!!

Jag...rensar...igen ;-) Det behövs också. :-)
Men jag är inte särskilt strukturerad. Börjar lite här och lite där. Det är inte så effektivt men vadå...jag är inte som förr...alltså strukturerad och effektiv...det bara är så...:-) 

Tids nog blir det väl bra i alla fall. Tror jag. Eller rättare sagt hoppas jag. 

När jag rensade i torpet hittade jag bl a detta minne från 1996. Sönernas handavtryck <3
(null)
Kärlek <3

Nu har Balder tagit en sko att gnaga på, igen...
Balder!!! ;-)

Var rädd om Dig! 
Hoppfullheter
❤️

Taggar: #onsdag#arbetspass#handavtryck#kärlek;

Kommentera inlägget här :