”Äntligen-måndag-feeling” ;-)

publicerat i Allmänt;
(null)
 

Regnet trummar mot fönstret nu denna måndagskväll. 
Jag är trött men glad över allt det jag orkat och klarat av idag. Det är inte mycket i andras ögon men i mina ögon är det stort. Alla små framsteg är stora framsteg i mitt varande. 

Nyklippt och nyfärgad hos bästa frissan. :-)
Jobbat. :-)

(null)
"Äntligen-måndag-feeling" <3

Vi brukar alltid ha ett högt berg med tvätt efter en sommar i torpet. I år har vi ett flertal höga berg...Förvirrad står jag där och tänker: "var ska jag börja?". Att sortera är ett evighetsjobb, så jag tar det som ligger högst upp...mission impossible? Nej, då, men detta kommer att ta tid...

(null)


Balders inskolning i stadslivet går skapligt.  Cyklar och cyklister som väller fram är ännu väldigt "mystiska"... Det är bra att vi har nära till ett grönområde för promenad och rastning. 

(null)
"På jobbet. "Det verkar hända intressanta saker där ute"...<3

Dagens "Greta", eller dagens "om Greta":
(null)

Sista september. Min frissa och vän upplyste mig idag om att det är 12 veckor kvar till jul...Kan ju låta både långt och kort....:-)

Än så länge är det vacker höst. 
(null)

Kärleksljus 
❤️

Taggar: #äntligenmåndag#tolvveckortilljul#småframsteg;

Kommentera inlägget här :