Gott för själen

publicerat i Allmänt;
(null)

Vi drog till Dalarna vi. Vackra Utsund. Till Skördemarknaden för själen. Det gjorde mig gott att träffa och krama vänner och titta på allt fint som fanns där. 
(null)
Blev förälskad i den här blomstergruppen...så fin! <3  Den fick följa med hem. 

(null)
Balder fick träna sig i att vänta i bilen. Det gick riktigt bra. Men i Utsund (där Balder är född) finns människor som vill träffa honom, så han fick komma ut och hälsa, så klart. Och två systrar från kullen fick han träffa. Mysigt. 

Vi bilade hem via vackra Stjärnsund bl a. 
Nu vilar jag. Orken räckte till idag. Tacksam för det :-) Hur jag mår i morgon återstår att se. Ibland bara måste man ju ut och träffa folk ;-) 
Eller som maken sa: "ibland måste man ju ta ut tanten på vädring"  Tacksam för det. :-D


(null)


Jag tillhör den stora skaran som gillar Margot Wallström. Så kunnig, tuff och empatisk politiker. Jag förstår att det är dags för henne att sluta, det är henne väl förunnat, men hon kommer att vara saknad. <3
De som ogillar henne kommer snart att få någon ny att reta upp sig på...

Tankarna går till alla drabbade av orkanen Dorians framfart. Nej, orkanerna blir inte fler pga av klimatförändringarna men värre...

Frid i hjärta och sinne önskar jag Dig!
❤️

Taggar: #gottförsjälen#utsundkurscenter#skördemarknadförsjälen#vänner#hundar;

Kommentera inlägget här :