Augusti

publicerat i Allmänt;
(null)
Efter en sömnlös natt pga värk sover jag länge på morgonen, ända in på förmiddagen. Det är en frihet jag tar mig. En nödvändig sån. Ändå känner jag mig lite "syndig" för i vårt land är det ju inte "fint eller rätt" att sova halva dagen. Undrar hur gammal jag ska bli innan jag slutar upp med där dåliga samvetet? Kanske aldrig. Men jag har ju insett att jag alltför länge och alltför ofta genom livet tvingat mig själv upp trots sömnlösa nätter och i längden innebär det: utmattning...

(null)
Här är en till som gärna sover extra mycket idag. Tröttsam resa igår och idag är det väldigt varmt, både inne och ute. <3

Jag gillar att rensa, som ni vet. Och nu har turen kommit till Facebook. Grupper (distanskurser t ex) där det inte hänt något på flera år, tänker jag gå ur, orkar inte vänta och hoppas längre. 
Sen finns det grupper som för min del fyllt färdigt sin funktion. Det finns så mycket bra på Facebook och så mycket att förundras över :-) Och en hel del konstigheter...

Yngste sonen med flickvän är nu hemma efter sin Gotlandsresa. Det har varit så fint att följa dem via Instagram och helt klart är att de är lika "gotlandstokia" som jag och maken nu. 
Åh, vad jag längtar dit!!!

Välkommen Augusti! 
Du startar med sol och värme :-)
(null)
Augustihimmel


(null)
Rosmarin får förgylla maten idag :-)

Corona hindrar Pridetåget i år. Men på nätet firas Pride för fullt! :-)

(null)
<3 Från Fb. 

Kärleksljus i alla nyanser
❤️

Taggar: #välkommenaugusti#sovmorgon#dåligtsamvete#rensapåfb#pridepånätet#rosmarin;

Kommentera inlägget här :