Jag såg solen

publicerat i Allmänt;
 
16 december
Inlägget ser annorlunda ut i dag. Min app fungerar inte så jag skriver på webben istället. Det är krångligare, som ni nog märker. Ni får ha överseende...hoppas jag! ;-)
 
                       Lucka 16
 
 Han är satt att vakta pepparkakorna :-)
 
 
                         Dagens positiva:
Solen! Solen tittade fram idag! Underbart!
Det blev ingen utvisning till Kabul igår! Tack och lov! 


                          Dagens negativa:
Nu skyller partierna på varandra angående den dåliga äldreomsorgen. Sanningen är att nödropen från personal och anhöriga hörts under många år bakåt i tiden, under flera regeringar. Men man har inte brytt sig...Nu visar coronan på missförhållanden och brister...lyssnar de nu????
 
Balder vet hur man fixar en riktigt "gosig" sovgrotta. <3
 
Ljus och Kärlek vill vi gärna ge varandra. Men de får inte bara bli tomma ord. Nu under coronan har jag tänkt på att även att avstå kan vara en form av ljus och kärlek. Att stanna hemma istället för att träffas i grupp och riskera smittspridning. Inne som ute. Att vara en förebild. Att bry sig. Ljus och Kärlek. <3 

:-D
 
Var rädd om Dig! 

NAMASTE
❤️
 
 
                       

Kommentera inlägget här :