Ny glöd

publicerat i Allmänt;
7 december

Lucka 7

(null)
Ja, tack <3

Dagens positiva:
Den får du själv formulera idag...

Dagens negativa:
Äsch, vi hoppar den idag...

Ja, som ni märker, det är inte mycket till "glöd" i mig idag. Ja, ni vet, fibromyalgin...:-(

Idag kom meddelandet att efter 70 år (!) Slutar IKEA med sina kataloger. Jag minns vilken lycka det var att som barn, tonåring och vuxen bläddra i senaste katalogen och drömma.......:-) Senaste årens kataloger har jag inte haft och det var längesen jag var på varuhuset. Har liksom inte haft anledning. Men jag gillar IKEA. Nu kommer inspirationen digitalt istället. Som med det mesta idag. 

(null)
I skogen ihäromdagen. Det riktigt lyste grönt. :-) Grönt är läkande <3

I orostider: Var extra rädd om Dig!

Kärleksljus 
❤️

Taggar: #gröntärläkande#nyglöd#ikeakatalogen;

Kommentera inlägget här :