God natt

publicerat i Allmänt;

Alla tecken. Massor med forskningsrapporter. Mängder av allt i tid och storlek tätare förekommande extremväder och katastrofer. Vetenskapliga bevis...ändå finns massor med väljare och politiker som fnyser och "minsann vet bäst". "Och sluta skrämmas och sluta ge oss ångest."

Jag är så trött på klimatförnekarna. De är så oansvariga. Och respektlösa. 

Vi har bara en Moder Jord...

Ikväll hedras de 17 offren från flygkatastrofen i Storkyrkan. Ljus tändes för var och en av dem. Vila i frid. <3

Idag har jag varit hos frissan. Frissan som också är min vän. Vårt samtal betydde mycket för mig. Inget vanligt ytligt skvaller, vi pratar djupa saker. Tillit och förståelse. Och så blev jag fin i både hår och bryn! <3

Ikväll ser jag "När livet vänder" om och med Anne Franks syster. Sen är "Änglarna" tillbaka på 5:an. 

Så skönt med allvarliga djupa program som omväxling. Man behöver det. I alla fall jag. :-)

Önskar Dig en God Natt! 
(null)
Vi sover redan <3

Kärlek och Förnuft
❤️

Taggar: #godnatt#klimatförnekarna#offrenhedrade;

Kommentera inlägget här :