Som sagt

publicerat i Allmänt;
(null)
Japp! Så måste det vara :-D Som sagt...


På tal om konservativa så ser jag på dokumentärserien "Världens historia: Kungahuset Windsor". Mycket intressant. Fascinerande och skrämmande. Så mycket tragik och världsfrånvändhet. Mycket av tragiken hade kunnat undvikas om människorna fått gifta sig av kärlek. Dvs fått gifta sig med frånskilda...
Jag har två avsnitt kvar. De sorgligaste, de om Diana. Men redan nu känner jag det så starkt, denna undran:  behövs monarkin? Att ärva tronen, att ha sin framtid utstakad redan från barndomen...

Mer tänker jag inte skriva om idag. Detta inlägg är ett litet "test". Min bloggportal har tagit bort möjligheten att "köpa sig fri" från reklam. Om sidan nu kommer att innehålla reklam, något jag absolut inte vill, så får jag se vad jag gör med bloggandet framöver. 

Var rädd om Dig! 

Hoppfullheter
❤️

Taggar: #reklamfritt#kungahusetwindsor#monarki#konservativa;

Kommentera inlägget här :