Låt dig inte förgiftas

publicerat i Allmänt;
(null)


Låt dig inte förgiftas
Låt dig inte förgiftas av hatet

Var inte rädd
Rädslan är hatarnas vapen

Fakta, kunskap och godhet är deras fiender

Låt dig inte förgiftas
Var inte rädd

Håll fast vid det goda
Våga säga ifrån

Förnuftet och hjärtat visar vägen

    ——————-

Jag är för upprörd idag för att sprida positiva vibbar. Sorry. Men ibland måste man ta saker på blodigt allvar innan det är försent.

(null)
Låt inte ditt inre ljus slockna eller förmörkas av onda, mörka krafter. Av lögner , fördomar och maktmissbruk. Tänd ljus och hopp. 

Ikväll tänker jag se GW Perssons dokumentär om "blattarna som byggde Sverige". Om den nödvändiga arbetskraftsinvandringen efter andra världskriget. 
Jag vet, svenskarna också! Bäst att tillägga en sån självklarhet eftersom det dyker upp protester och mothugg. Och påståenden om att vita svenska män inte äras eller uppmärksammas...vilket skitsnack! Suck...man blir trött...i alla fall jag....

Men tro inte att jag tänker sluta kämpa för medmänsklighet! 

(null)
Min vårvinterängel kommer med god energi. <3

Vintern som kom här igår, gick iväg igen idag  :-) Kort besök. 

Kärleksljus
❤️



Taggar: #låtdiginteförgiftas#faktaärderasfienden#rädslaärderasvspen#varinterädd;

Kommentera inlägget här :