I mars kom vintern

publicerat i Allmänt;
Jaha, ja...så anade jag rätt..."vintern kommer i mars", är ett mantra jag muttrat i två månader nu. 
Nåväl, det är bara 1 mars ännu, mars kan ännu bli en vårmånad...
Snön är till glädje för många. Till förtret för andra. 

Jodå, jag såg mello. 

Jag bryr mig inte alls om vad andra anser om min musiksmak: för mig var det en högtidsstund när mina gamla idoler uppträdde tillsammans på mello. Tack Tomas Ledin och Björn Skifs! <3 Sen är det ju så här att era bästa låtar är ju inte de som ni haft i Mello. Ni är mycket större än detta! 
(null)
<3 <3

Och skrattat mer än på mycket länge gjorde jag när Björn Gustafsson kom upp på scen! Tack Björn!!!! :-D

Jag har en oro. Nej, inte Corona. Det handlar om frihet och demokrati. Angrepp kommer hela tiden från det just nu största partiet. Pressfriheten är i fara. Varför ser, hör, förstår inte människor allvaret och konsekvenserna i detta? Är man så helt upptagen med att "allt är invandrarnas fel", att man inte märker vad som sker? Eller är det så illa att man helt enkelt inte bryr sig om demokratin? 

Avslutar denna söndag med några kloka ord: 
(null)


(null)

Önskar dig en fin kväll och en fin ny vecka!

Kärleksljus
❤️

Taggar: #tomasledin#björnskifs#snönkom#orofördemokratin;

Kommentera inlägget här :