En smula tillförsikt

publicerat i Allmänt;
Jag bläddrar i ett magasin, en liten  gratistidning som kommer då och då. Mycket reklam och annonser och lite kort om nya lokala evenemang, affärer, erbjudanden...Det är lite som att läsa om "det som inte blev/blir"...
Men som någon skriver: "så snart allt börjar återgå till det mer normala igen"...
Precis så! Det är ju så man måste tänka. 

Och jag har det senaste dygnet känt en smula tillförsikt...
Om nu bara folk kan låta bli att åka till fjällen under påsklovet...så fixar vi nog det här, tillsammans <3

(null)

Den tillförsikt jag känner idag kan vara borta i morgon. Men jag unnar mig att vila i den idag. Och hoppas att Du också har stunder av tillförsikt. 

Var rädd om Dig! Du är sååå värdefull!

Tillförsikt 
❤️

Taggar: #tillförsikt#detnormalaigen#vilaitillförsikt;

Kommentera inlägget här :