Vi ses snart

publicerat i Allmänt;
(null)
Dagens problem....;-)


Ett år med Balder idag <3

(null)
Det första mötet med storebror gick mycket bra

(null)
Du fann snabbt en plats i solen :-)
(null)

(null)
Du låg i din korg...ibland

(null)
Tryggt och gott hos husse
(null)
"En helt egen gård att vakta...det blir nog bra det!"

Och bra blev det. Och kärleksfullt! <3

——————

Idag fortsätter "aprilvädret" och längtan efter värme bara växer....
(null)
Våra korrar....

(null)
——- och "solarna" på gräsmattan :-)

Plötsligt surrar mobilen och det visar sig att det är videosamtal från barnbarnet. Hon har tappat ännu en tand och har flera lösa. Hon längtar efter oss och vi längtar efter henne. "Kanske," säger hennes mamma, "kan vi ses när det blir varmare och vi kan sitta ute." Vi kan klara gränsen på två timmar...
"Vi ses snart!", säger vi som avsked. Jag hoppas....<3

Dagens minnesbild:

(null)
Största rauken. Jungfrun. 9 maj-19

Jag skrev om pendelskolan igår. Om du undrar vad jag tyckte om den så kan jag lugnt säga att det var väldigt kul. Men här behöver tränas...:-)

Vi fortsätter väl att följa rekommendationerna och är rädda om varandra? Jag tycker att det är en bra idé...:-)

Kärleksljus
❤️

Taggar: #visessnart#balder#ettårhososs#pendelskolan#barnbarnet#maskrosor;

Kommentera inlägget här :