Äntligen!

publicerat i Allmänt;
(null)
Vilken helg! Mirakel och vinst igår och mirakel och vinst idag! :-)

Äntligen! Kom vi till Strömsbergs Café! Denna fina höstdag orkade jag ta mig iväg. Är så glad för det. Och tacksam. 

(null)
Ett fint litet bruk
(null)
Bruksgatan 

Mina kära vän som  driver caféet kunde jag bara heja på. Coronan tillåter ju inte kramar. <3

(null)
En jättefin samling av  kaffekannor :-)

(null)
Mums!!! Helt klart den godaste räkmackan jag ätit! Rekommenderar varmt Strömsbergs bruk och café! Om man har närhet till norduppland. 

Jag erkänner att jag gett upp hoppet om att kunna komma dit och fika. Så för mig är detta ännu en "vinst" och ett "mirakel". :-)
—————-
Konstaterar att:
Sverige verkar få bättre och bättre rykte nu angående coronastrategin....

Bränderna i Kalifornien blir värre och värre...för mig är det en gåta att en del fortfarande inte vill se sambandet mellan bränderna - jordens uppvärmning - klimatförändringarna...

Det är pengarna som styr, alltid pengarna som styr...och en hel del prestige förstås...

————
Maken sa att han skulle diska men det är väldigt tyst i köket... har han somnat tro? ;-)

Lite hurtigt får man väl säga inför veckan: 
Ny vecka - nya möjligheter!

Lite ömsintare:
Ny vecka - var rädd om dig! 

Kärleksljus
❤️

Taggar: #änrligen#strömsbergscafe#sverigesrykte#kaliforniensbränder;

Kommentera inlägget här :