Ettan

publicerat i Allmänt;
Vaknar med en känsla av att det är något speciellt med denna dag....javisst ja...spruta 1. 

Jag är inte spruträdd men det känns plötsligt ovant och lite osäkert att ge sig ut "bland folk"... och så är det det där med munskydd...ogillar. Får lätt panik när man täpper för näsan. Men det måste gå!!! :-)

Köer ute i det lite kyliga vädret, och lite märklig väntan. Sen tog det fart. Allt gick smidigt och sprutan kändes nästan inte alls. Fick sitta ner i "salongen" en kvart innan jag fick gå ut igen. Ut i friheten. Av med munskyddet. Som inte var så jobbig att ha på ändå. :-)

Och riktigt trevligt var det att vara ute bland folk igen. :-)

Nästa spruta, nr 2, om 6 veckor. Sen har jag gjort min plikt mot mig själv och alla andra. :-)
Det känns bra.

(null)
Minne: 29 april 2019
 
Våren i år är så kall. Förutom några riktigt varma dagar. Men man får ta det som det är. :-)

Nu kom tröttheten. Armen känns lite stel. I övrigt känns allt bara bra. 

I morgon är en annan dag. 
Var rädd om Dig! 

Vårljus
❤️



Taggar: #ettan#vaccin#kö#munskydd#vitsippor#plikt;

Kommentera inlägget här :