Trevlig helg!

publicerat i Allmänt;
(null)
:-)

Kanske något att fundera på? Om man inte jobbar förstås. 

Fredag 23 april 2021
Vinden tjuter och dånar därute. Jag var nyss ute och kan lugnt säga att det var skönt att komma in i värmen igen. :-)

Det är Världsbokdagen idag. Den är till för att upomärksamma boken och upphovsrätten. 
Att läsa böcker, det är viktigt. Och det är ju så spännande att gå in en ny värld...avkopplande..

(null)
Idag fick jag syn på Rödhaken! En av mina favoritfåglar. Den gick ju förstås inte att fota så jag vände kameran upp mot den blå himlen istället. :-)

Blir ett kort inlägg idag. Krafterna sinar när värken blir starkare. Men jag återkommer i morgon. 
Kanske ska sova och äta chips? ;-) 
Tillönskar Dig en fin helg! 

Var rädd om Dig! 

Vårsol
❤️

Taggar: #vinden#tjuter#dånar#vårsol#världsbokdagen;

Kommentera inlägget här :