Året som gått

publicerat i Allmänt;
Torsdag 30 december 2021


Föst och främst: Nyår: Tänk på djuren. Avstå fyrverkerier! Tack <3

(null)
Från Fb

När jag tittar och lyssnar på årskrönikor tänker jag ofta: "ja, just ja, det hände under året" eller "va, var det i år?" Man är ju ständigt uppdaterad så att man glömmer är väl inte så märkligt egentligen.  (Eller är det "bara" åldern?)Och allt måste man ju inte minnas. Allt det mörka och hemska…

Vissa år har man dessutom fullt upp med jobbiga händelser i sitt privata liv. 


Men…det hände väl bra saker också 2021? Trots pandemin. Eller? 

På det privata planet är väl det bästa som hänt mig och maken att vi fått ett till barnbarn. Sen är jag tacksam över att jag i år haft mer energi och mått lite bättre än förra året. :-)

(null)      Älskade, vackra, tulpan

Hoppas att du har många positiva minnen från detta år. :-)


Hoppfullheter
♥️

Taggar: #äretsomgått#avstå#fyrverkerier#detbästa#barnbarn#minnas#glömma;

Kommentera inlägget här :