Juldagen

publicerat i Allmänt;
Lördag 25 december 2021
Juldagen

Inga luckor mer att öppna
Men fortfarande jul
Jag fick den julafton jag ville ha
Lugn och ro 
Lagom julbord, väldigt gott
Mycket tv och fina klappar
O Helga natt och annan fin julmusik
Skratt med Svensson Svensson 
Sms med de käraste
Ja, en bra och god jul
<3

Julvärden får mer än godkänt från mig. Både känslosamt och roligt. Jag såg inte allt men det jag såg var fint. Gillade att man fick lyssna på lite gospel. Det hör julen till. Tycker jag. :-)

Jag hoppas att din julafton var en fin afton i din smak. Om du jobbade tackar jag dig och alla andra som håller Sverige igång. 

(null)
Balder tyckte att Kalle och hans vänner delvis lät lite främmande och skrämmande. Men han vande sig snart ;-)

Vi tog oss, som vanligt en sovmorgon, denna julottedag. Sen tog vi stora vägen söderut. Där vi hälsade på hos barnbarnet och hans fina föräldrar. Kärlek. Underverk. <3 <3 Tacksamhet <3

(null)
Och som alltid så säger man: "Tänk vad små de är" :-)

(null)
"Bebis" har ett eget pepparkakshus. <3

(null)
Någon i familjen gillar ABBA…:-)
På hemväg nu. Ett evigt radband av bilar…må alla komma välbehållna dit de ska. 

Frid och Glädje
♥️

Taggar: #juldagen#sovmorgon#resa#barnbarnet#kärlek#mirakel;

Kommentera inlägget här :