Lucka 8

publicerat i Allmänt;
Onsdag 8 december 2021

Lucka 8

(null)

(null)
Ja, nog har man fått klä på sig ordentligt på senaste tiden. :-) Men nu ska det enligt prognosen bli varmare, t o m plusgrader, där jag bor. Det känns i min kropp…temperaturväxling = värk….:-(  Jag är ju en sån där som "inte finns" enligt läkarvetenskapen: vädergumma…. Men så vitt jag vet, så "finns jag"…i alla fall… ;-)

(null)
Apropå att man ska klä på sig ordentligt Hittade mina första vantar och sockor. Väldigt gamla! :-)  Och jo, nog är det "vovvar" på vantarna. :-)

     
Glöm inte småfåglarna i vinter! 
(null)
Maken fixar mat till fåglarna. <3

Snösvängen…kommer direkt när det bara är lite snö på marken…och gärna sent, som i natt…När det har fallit mycket snö, kommer de inte allls… "märkligt" ;-)

Första julklapparna inslagna. Har äntligen hittat något som maken inte vet om att han "saknar" ;-)

Nya restriktioner från och med idag. Eller "nya" mer "nygamla" kanske? Vi får ta "krampaus" sa Magdalena. Önskar att alla jag vill krama är vaccinerade…<3

Var rädd om de dina.
Var rädd om Dig! 

Hoppfullheter
♥️

Taggar: #lucka#åtta#matafåglarna#varmare#restriktioner#krampaus;

Kommentera inlägget här :