Snö, kyla och tulpaner

publicerat i Allmänt;
(null)
Namnsdagstulpaner <3
Vi har en liten tävling jag och mamma. Eftersom vi har olika namn men samma namnsdag så brukar vi försöka vara först med att gratta. Mamma vann i år. :-)

(null)
Det är kallt ute, härligt kallt enligt mig. :-) Eftersom det inte blåser är det sån härlig frisk luft. Lätt att andas. Solen skiner. Hundarna leker. Det är vacker vinter. Så som vintern ska vara. 

(null)
Pudel? ;-)

(null)
Här vilar våren och sommaren :-) 

Dagens wow:
Herrarna är i final i Handbolls-VM!!! Wow!!!! :-)

Dagens citat:
"Om inte vintern fanns skulle våren inte kännas så skön. Om vi inte ibland skulle få smaka på motgång, så skulle våra framgångar inte vara så välkomna" – 
Anne Bradstreet

(null)
Snö :-)

Nu har maken slagit sig ner i en stol för att se hockeyx2. Alltså både damer och herrar. Tv och dator. ;-) 

Jag tänker ta mig en mugg varmt te med honung :-) Skulle behöva rensa bland grejer..."nä, det är inte möjligt"...blir jag aldrig klar? Nä, det blir jag inte :-D


(null)

Ta hand om Dig!
Unna dig något gott! 

Kärleksljus
❤️

Taggar: #snö#härligvinter#tulpaner#namnsdag#hockey;

Kommentera inlägget här :