Tulpanens dag

publicerat i Allmänt;
(null)
Tulpanens dag i dag! Tulpaner är lika med glädje för mig. Och påminner om våren och ljuset. 

(null)
Hoppsan! Soligt väder två dagar i sträck. Jag tackar! Kallt var det i natt. - 19 grader. 

Dagens citat:

"Jag har inget emot att dö, bara inte i morgon, jag har en del jag skall göra först."

"Någon patriot har jag aldrig varit. Vi är alla människor – det har varit mitt speciella patos här i livet."
Astrid Lindgren


Brukar du lägga pussel? Ser att allt fler gör det. Om jag hade plats skulle jag göra det. Gjorde det förr och gillade det skarpt. Det är ju så bra träning för hjärnan också :-) Får nöja mig med att lösa korsord just nu. Bra för hjärnan det också. ;-) 

Plötsligt är det fredag igen :-)
Tillönskar Dig en riktigt fin helg! <3

(null)
Älskade tulpaner <3

Varma hälsningar
❤️

Taggar: #tulpanensdag#ännuensoligdag#citat#läggapussel;

Kommentera inlägget här :