Tecken och hälsningar

publicerat i Allmänt;
(null)
"Ängladun"? Nej, men fågeldun. För mig att hitta. Som en hälsning från en annan dimension. 

Söndag 11 juli 2021

Efter ett mycket långt uppehåll sov vi alla tre i lägenheten igen. Det kändes bra. Vi är friare nu att växla mellan torp och stan. 

(null)
Balder har intagit position på balkongen. Spanar. :-)

Många undrar hur Balder mår. Han börjar bli sitt vanliga glada och  lekfulla jag igen. Men det finns stunder av ledsamhet. Och en frågande blick. Svårt att komma till ro. Men vi lär oss tillsammans. Nya rutiner men det mesta är ju ändå som det alltid varit. Dock denna saknad..den smärtar…
(null)
<3<3

 

(null)
Fått av en god vän på Fb <3

(null)
I stan i går kväll…

Idag fick vi ett särskilt fint besök: 
(null)
Sälgskimnerfjöril. <3  Läser om den och konstaterar att den är vanligare söderut. Vi har aldrig sett den här förut. Jag har mina egna tankar omkring att den dyker upp här just nu… <3 Jag är öppen för tecken och hälsningar som kanske visar sig på ett helt oväntat sätt. ( Några av er förstår, andra tycker att jag är "flummig". Helt okey )

Ikväll är det EM-final. Jag håller på Italien. :-) Varför? Jo, jag tycker att de spelar underhållande fotboll. Hoppas på en bra och spännande match. 

Må Du ha en bra vecka framför Dig! 
Allt gott!

Kärlek
❤️


Taggar: #tecken#hälsningar#dun#sälgskimmerfjäril#saknad#änglahund#fotboll;

Kommentera inlägget här :