Nymodigheter

publicerat i Allmänt;
(null)
"Men hörni, allvarligt talat, jag gillar inte riktigt den här selen....ni vet att jag ogillar nymodigheter! ;-)

Tisdag 8 juni 2021

När jag oroar mig för ett besked eller en "dom", brukar jag tänka: "i morgon vid den här tiden vet jag"....det lugnar inte, ovissheten finns ju kvar, men svaret kommer att komma... suck...ska till tandläkaren i morgon. Brukar inte vara så orolig men nu är jag det. Pga coronan är det över två år sen sist och jag vet att det finns en hel del att åtgärda. Det är inte främst behandlingen jag oroar mig för, det är kostnaden...

(null)
Nu blommar de, de underbara syrenerna! <3

Tänk att Trump fortfarande kan engagera människor. Inte så mycket vad han säger utan det senaste handlade om han satt på sig byxorna fel. Alltså bak och fram...;-) Vid efterforskning visade det sig att så inte var fallet...detta faller under "onödigt vetande" :-) Men lite kul ändå ;-)

Var rädd om Dig!!

Hoppfullheter 
❤️

Taggar: #nymodigheter#tandläkarbeök#syrener#trumpsbyxor;

Kommentera inlägget här :