Tack och farväl september

publicerat i Allmänt;
Fredag 30 september 2022

Tack och farväl september. Du har varit både solig och vacker. Och bjudit på värme från och till. :-)
 

(null)
Vi går mot kyligare väder. Oktober  på ingång. 

Tandvärken dominerar min dag. Sover när jag kan, dag som natt. Det får vara så. Men det är vråljobbigt. Ringer frissan och avbokar. Får se ut så här ett tag till. :-(

Läget inom politiken blir alltmer oroande. Läget i omvärlden blir alltmer oroande. Känner jag.

Pratar med mamma i telefon. Långt samtal. Om allt. Inte bara "ålderskrämpor" :-) Mamma är 87 år. Hänger med bra i vad som händer. :-) Vi avslutade samtalet med att "vi ger inte upp", "tålamod", "bättre tider kommer"…:-)

(null)
Min älskade, sent blommande clematis :-)

Nu önskar jag Dig en fin helg!

Tålamod
♥️


Taggar: #farvälseptember#samtal#oroande#tålamod#tandvärk#clematis;

Kommentera inlägget här :