Ljusglimtarna

publicerat i Allmänt;
Tisdag 13 september 2022

(null)
Ännu finns sommarens färger kvar. I det vilda. :-)
 

Idag kommer frågorna. Hur kunde så många svenskar rösta på ett parti med nazistiska rötter? T ex…:-(
(null)

Ja, ja…tids nog får vi svar…jag ser inte framemot att få svaren och uppleva dess konsekvenser…

(null)

Missnöje är enligt "de som vet" orsak till att SD gick så bra i valet. "Dags att röra om i grytan" är också en vanlig förklaring. 
———————-

Har varit till tandhygienisten idag. Har världens bästa :-) Vi skrattar mycket. Och jag får bra information om "läget i munnen". Och det läget var bättre än för ett halvår sen. :-)
————————
Det regnar "lätt"idag. Och blåser. Höstväder. 

Delar med mig av bilder på sensommararbetarna. Humlorna. Bild som skulle varit med i inlägg tidigare när det inte funkade att lägga upp. 
(null)
Jag blir glad av dessa bilder. Hoppas att du också blir det :-)

Man får försöka hitta ljusglimtarna i en mörk tid. Och dela ljusglimtarna med varandra. :-)
Mina tankar går idag speciellt till en vän som är sjuk och till en vän som är på förlossningen.  
<3 <3

Allt gott önskar jag Dig, kära läsare! <3

Ljusglimtar
❤️

Taggar: #ljusglimtarna#mörktid#humlor#solrosor#missnöje;

Kommentera inlägget här :