Söndag

publicerat i Allmänt;
Söndag 16 april 2023
Världsröstdagen
(null)
Försöker.. ;-) Speciellt när det gäller politiken och regeringen;-)

Efter promenad i sol och vind och efter lunch:
(null)
Balder har lagt sig med huvudet på mina fötter..suckar och somnar…"nu vet jag var jag har dig, matte, nu ligger du still en stund" :-)

(null)
"Nähä"… "Matte smet iväg, ut på balkongen, jag gick också ut…en stund i solen…sen gick jag in och gnällde lite…jag vill ju sova nu! "

(null)
Blå himmel och träd som börjar skifta nyans. :-) Vår! 
 
När småbåtarna börjar glida fram på ån igen, då är det Vår! Men nog är det väl ändå lite för kall vind för att ge sig ut till havs? 

(null)
Musselskal från Västkusten. Färgerna skimrar i solens glans. Vackert. :-)

Någon som såg Let’s Dance igår? Vi gjorde det och njöt av god underhållning. Tråkigt att Andreas åkte ut men vilken show det blev när Eric Saade vikarierade som programledare! 

Idag är det nog sport-TV som gäller. :-) I allafall för maken. :-)

Läser nu att försvunna,  13-åriga Filippa, i Danmark, är återfunnen, vid liv! Tack gode Gud! En man är anhållen…och vad som hänt är polisen förtegen om. 

I morgon måndag, ny vecka.
I morgon går solen upp igen, för Dig! 
Ta hand om Dig! 

Soluppgång
♥️



Taggar: #söndag#soluppgång#båtar#mussla#träd#balder;

Kommentera inlägget här :