Måndag

publicerat i Allmänt;
Måndag 20 februari 2023

(null)
Balder tittar ut och ner på omgivningarna. Efter snöfall kom solen fram. 

Jag har förstått att det var svenska framgångar i skidskytte igår. Grattis och hurra! :-)

(null)
De är så speciella och väldigt vackra de här "födelsedagstulpanerna" :-)

Att fylla år innebär ju att man startar ett nytt livsår. Om man ser det så blir det ju en mer positiv tanke så här på "ålderns höst" ;-) Nej, jag deppar inte men jag tar till mig det en vän skrev på Fb. Hon kallar det hon lider av för att vara "trötthetsinvalid". Jag känner av det också. Så har hon funnit en väg till acceptans. Att inte sjunka, men lära sig att flyta. Upp till ytan.  Så himla bra tips! <3

(null)
Form, färg…som sammet…<3

Jag har kommit en bit in i boken "Stöld" och jag har svårt att lägga den ifrån mig. Anna-Helen Laestadius skriver från ett barns perspektiv och hon skriver så fängslande. :-)

Visst undrar man hur det ska bli med Nato…och gängkriminaliteten… och när ska Norrland få elstöd… osv… men ärligt talat är mitt förtroende för regeringen lika med noll…så jag suckar bara och orkar inte ta in alla nyheter…så länge de bara är negativa…

Men…
(null)
<3

Ta vara på Dig! 
Du är Värdefull! 

Värdefull
♥️

Taggar: #vördefull#måndag#balder#snö#åldrandet#flyta;

Kommentera inlägget här :