Födelsedag

publicerat i Allmänt;

Söndag 19 februari 2023
Solen skiner från en molnfri himmel men det är kallt och blåsigt. Märklig vinter. 

 Jag fyller år. I år igen. :-)Men jag lägger upp en bild på min farmor som föddes 19 februari 1902.

(null)
Farmor Anna

(null)
Firar med rosor <3

(null)
Rosor och liljor <3
     
(null)
Efterlängtade presenter :-)

Snart dags att lämna sängvärmen och ta tag i "plocka-undan-proceduren"…?  Jo, underbara barnbarnet Noah kommer på besök. Han går nu och han når allt som finns i en ettårings höjd. Han ringde och meddelade att det var dags att "tagga till" inför hans besök. ;-)

(null)
Ännu en vacker bukett :-)

(null)
En kär gäst <3

Nu har jag grattats jättemycket. Det är kul att fylla år, även om åren man fyller blir fler och fler…
Tacksam över alla som kommer ihåg mig! :-)

I morgon är en annan dag, en vanlig dag. 
Ha en fin vecka! 

Tacksam
♥️





Taggar: #födelsedag#kärgäst#tacksam;

Kommentera inlägget här :