En epok är över

publicerat i Allmänt;
Fredag 24 mars 2023
Många teman idag. Bl a grammatikdagen. :-)
 

Allt har ett slut. Även en 63 år lång tid i elitserien. En epok är över och det svider i många Brynäshjärtan. Brynäs åker ner i hockeyallsvenskan … Sorg…men också ett jävlar anamma…vi kommer igen! Bara vi har spelare som kan göra mål…(är min krassa amatörmässiga tanke) Som inom alla möjliga verksamheter behöver man ibland "börja om". Men det känns tomt… 

Nu skrev jag om hockey i alla fall… jag som inte skulle ;-)

Till slut kom coronan ikapp mig och maken. Efter att jag fått hög feber igår kväll bestämde jag mig för att testa i morse. Och jodå, två streck… Jag mår inte något vidare. Maken mår bättre nu. Mest bara snuvig. Vi isolerar oss. 

(null)

"Är icke våren lyckligast och renast i mars den ljusnande och aningsgrå?"
- Einar Malm -
Ha nu en riktigt fin helg! 
Kom ihåg sommartiden! Vi ställer om. Framåt! 

Framåt
♥️

Taggar: #enepokäröver#sorg#göramål#corona#sommartid;

Kommentera inlägget här :