Fullmåne

publicerat i Allmänt;
Fredag 5 maj 2023
Fullmåne

(null)
Moder måne igår kväll :-)

Det finns så många fåniga tester på nätet. En av de fånigaste, enligt mig, är "hur mycket tant är du - baserat på din godissmak". Så den testade jag :-) Hi hi… 7 av 20 gillade jag och "lite tant är du allt" :-D  "Inget superfan av pensionärsgodis" :-D Nä, det stämmer nog. "Pensionärsgodis" är, enligt testet, bl a engelsk konfekt och marmeladkulor…
(null)
Kvällsljus och palettblad :-)

 I morgon är det dags för pompa och ståt i London. Kung Charles III:s kröning. Sänds på tv om man är intresserad. Jag tänker på Diana. Om äktenskapet handlat om äkta kärlek och trohet så hade hon blivit drottning nu…

Ännu blåser nordlig vind här i min del av världen men det kan bli varmare snart…? 

(null)
Nja…

Vädertyda: "Det blir inte vår förrän man hört kråkan kraxa tre gånger i rad" (Uppland) ;-)

Återstår att önska Dig, just Dig, en fin helg! <3

Varmare vindar
♥️

Taggar: #fullmåne#varmarevind#tester#tanttest#drottning;

Kommentera inlägget här :