Lätta moln

publicerat i Allmänt;
Fredag 12 maj 2023

(null)
"Små lätta moln, ser jag på din himmel, din himmel som är blå" (Pugh).   <3

Vi skulle inte titta. Men ibland blir det ju bara så, man dåsar i soffan  framför tv:n och rätt som det är så visas andra semin i Eurovision. Okey, vi tittar väl då…"långa tre minuter det där", "är det ett gymnastikprogram?", "varför ligger nästan alla ner på golvet?", "bara 6 låtar kvar nu" suckar  maken och går ut med hunden, jag drar ner ljudet och förbereder mig för natten…maken kommer in med hunden…stänger av tv:n… natti natti europe! Och Australien! Det var den sämsta semin jag sett på år och dag! :-D Faktiskt outhärdligt! :-D Eller? Är det bara jag som blivit för gammal? ;-) 
—————-
Lite på skoj, istället för dagens kloka ord:
"Liten käpp borttappad av äldre herre med blykula i ändan"
- Ur en annons -
:-)
Tänk vad lätt det blir syftningsfel! :-)

(null)
Hm? Ja, det kanske gäller det mesta här i livet. 

(null)
Lilla fågelredet under glaskupan ;-) Honan är lite generad över sina stora ägg…:-) Är det möjligen ett gökbo? :-D I övrigt är det som det ska, tror jag? 

Vi har trevliga planer för helgen. Mer om det senare. :-)
Har du några planer? Eller kan du ta det som det kommer? 
Hur som helst så hoppas jag att Du har det bra och att solen skiner på Dig! 
Trevlig helg! 

Solsken
♥️

Taggar: #lättamoln#eurovision#sämst#syftningsfel#fredag#planer#fågelbo;

Kommentera inlägget här :