Solig lördag

publicerat i Allmänt;
Lördag 18 november 2023

(null)
Men åh, äntligen! Sol, molnfri himmel och lite kallt. Vilken fin vinterdag! Tacksam. :-) Solen så viktig för välmåendet!   Och det knarrar så "vintrigt" under skorna när man går på den kalla snön. 

Vi har haft Noah hos oss. Så mysigt. Lek och spring i benen. Och gos. Tända och släcka lampor är också kul. ;-)
(null)
Sysselsättning medan det är hockey på tv. Noah vill helst se på Babblarna men har inga problem med att fokusera på att bygga torn med gamla lock. Jag visste egentligen inte varför jag sparat på dessa lock från play-doh-burkar…nu vet jag! :-)

(null)
Såg inte fågeln när jag fotade… :-)

Dagens ord:
"Att stiga upp ur sängen 
öppnar upp för möjligheten 
att gå och lägga sig igen."
- Brodera ut texten -

Dagens ljus:
tänder jag för alla hjälparbetare runtom i världens oroshärdar. Så osjälviska och modiga! <3

(null)
Ännu finns det träd med löv :-)

Du tar väl hand om Dig? 

Omtanke
♥️

Taggar: #soliglördag#välmåendet#snöknarr#barnbarn#bygga#mys;

Kommentera inlägget här :