En liten designer

publicerat i Allmänt;
Måndag 12 februari 2024
 
Den skulle ha varit med för längesen men jag gillar den så mycket så den får komma med idag :-)
 

Försöker nu skriva via webben. Kommer ännu inte in på appen. Att skriva på webben via mobilen är så krångligt och tar sån tid. Ni får ursäkta stavfel och märkliga formuleringar;-)
 
Har haft några fina dagar med Noah, barnbarnet. Det händer mycket i lägenheten när han är igång. Ommöblering är en sån sak. Jag vet inte om han är en "trendsättare" men han har sina små överraskande detaljer i sin inredningsatil :-)
<3
"Korgar kan man använda på många olika sätt, t ex som hatt", meddelar designern. :-)
Livet med barnbarn är intensivt och roligt :-)
 
Att ha Noah här innebär också att se alla Pippi Långström-avsnitt som finns, om och om igen. Men det är faktiskt kul. :-)
 
Om någon möjligen skulle undra, så ja, jag har sett mello. Jag tillhör dem som vågar erkänna det. Trots att jag suckar och tycker att "men den låten har man ju hört förut" eller "den låter precis som..." så tycker jag att det varit de bästa låtarna som gått direkt till final. Man undrar ju om det ska dyka upp någon riktigt bra låt, något utöver det vanliga...


 Färg! <3
 
Önskar Dig, kära läsare,allt gott! 
Fettisdag i morgon och Valentin på onsdag! 
 
Kärlek <3
♥️
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :