Hemma

publicerat i Allmänt;
Måndag  16 september 2024

Rättelse:
I ett inlägg nyligen skrev jag om en skola. Bilden visade fel skola…:-(

(null)
Solen sken på oss hela vägen över havet. 

Vi kom lyckligt hem. Tacksam för det. Men oj, vilken trafik genom Stockholm en söndagskväll. "Alla" ska hem efter helgen. 

Behöver egentligen vila…men det är ju som ni vet, en hel del att göra efter en resa. Att ta hand om. Maken och hunden har åkt till torpet för att titta till det. Hoppas att allt är som det ska. Det har ju varit under nollan nu några nätter…usch vad det börjar tidigt! 
 
(null)
Behöver jag påminnas om både nu och då…

Maken skickar bilder från torpet och sjön. Allt verkar vara bra därute. 
(null)
Men oj vad  mycket strand och lite vatten…

Inne i lilla stugan doftar det äpple, meddelar maken. Ja, jag har en hel del äpplen att ta hand om. Tids nog. Eller vid ork…
Kroppen ska "besiktas". Mammo, optikern och tandläkaren väntar besök av mig. Tjoho! Eller nä, det är mindre trevliga "måsten". Men samtidigt får man ju lov att vara tacksam över all den hjälp man kan få!

(null)
Ja, men då startar vi väl hösten då! :-)
Missade säsongens första "Det sitter i väggarna". Det ska jag se! Såg du? 

Var rädd om Dig! <3

Andetag 
Dagens meditationsbild utan ord:

(null)

♥️




Taggar: #meditationsbild#hemma#mycketattgöra#trafik#startahösten#undersökningar;

Kommentera inlägget här :