TREVLIG HELG

publicerat i

"Ett vänligt ord kan hålla en varm hela vintern", läste jag nyss i en tidning. Ja, nog behöver man värme av alla de slag denna kalla vinter :)

Vänliga ord har värmt mig mycket på senaste tiden. Jag får så mycket "beröm" och uppmuntrande ord om mina "tavlor". Många uttrycker en önskan om att jag ska ha utställning... Den tanken måste mogna i mig först... Det är underbart att andra uppskattar mitt målande...men har jag självförtroende nog att "ställa ut"?... Kanske...;)
Tänk vad härligt det är att få höra vänliga ord! Och ge vänliga ord. Dela med sig. Det är ju gratis men värmer både givare och mottagare.

Fredag kväll. Fredagsmys i soffan framför TV:n. "På spåret" och "Skavlan".
Det är kul med program som kräver lite av tittarna. Att man lyssnar och engagerar sig lite. Testar sina kunskaper. ;)

Helgen kommer att förhoppningsvis bestå av födelsedagsuppvaktning av svärmor och en tur ut till torpet. "Om inget oförutsett inträffar" som min svärmor alltid brukar tillägga så fort vi planerar något.;)
Hur som helst, det blir nog bra!

Önskar alla en bra och mysig och trevlig helg!

Lägger upp ett par bilder på mina favoritarmband just nu.
Kolla gärna: www.armbandskungen.se
Jag packar och skickar...;)

Kommentera inlägget här :