Snälla, hjälp mig!

publicerat i

Jag är på jakt! På jakt efter Våren!
Vid dagens promenad med hund och son höll jag ögon och öron vidöppna för att upptäcka vårtecken. Det var soligt och stilla men kallt. De vårtecken som jag upptäckte var fågeldrill och blå himmel. Men jag räknar också asfalt och all sand och grus som vi drar in inomhus. ;)

Nu vill jag ha hjälp! Dela med er av era vårtecken! Skriv kommentarer här på bloggen eller på Facebook.
Delad glädje är dubbel glädje...som ni vet :)
Så snälla!

"Gör gott och gläd dig!"
"Ingenting gör mer till en god hälsa och livstid än glädjen!"
- Carl von Linné

"Där jag sitter
är det vår
i luften omkring mig
av din värme."
- Karin Boye

Bara jag och hunden hemma. Make och son är på hockey. Och snart är det fredag...igen :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Andreas:

Ca två veckor till seriepremiär i allsvenskan i fotboll. Det är ett säkert vårtecken!

Kommentera inlägget här :