Kantstött hjärta?

publicerat i Allmänt;
Det är den 12 oktober och jag sitter och gottar mig i solskenet på balkongen. Det är riktigt varmt!!!! Wow så härligt!
Har varit iväg och jobbat på förmiddagen så nu tycker jag att jag kan unna mig en stunds vila ;-) 
Solen glittrar på ån. ;-) Till vänster syns en del av byggnadsställningen jag berättat om tidigare...

Vilan blev inte så lång. Vädret inbjöd till långpromenad med make och hund. Så skönt! Sol, hav, vackra löv, folk som fiskade och folk i båtar och många som promenerade förstås.
Så härligt att andas in oktoberluft :-)




Vi har lite annorlunda stolar här. De här kan man sitta på och titta ut mot havet 😊

"Hela världen är ett underverk, men vi är så vana vid den att vi istället kallar den för vardag."
- HC Andersen
I naturen finns många "hjärtan" om man tittar efter ;-) Den här hjärte-stenen är lite kantig (kantstött hjärta?)men visst är den hjärtformad!❤️

Moder Jord är orolig nu. Jättecyklon och jordskalv. Tankar till och böner för de berörda människorna! ❤️
Mina tankar går också till mina vänner som mår dåligt. Har fått ta emot så många förtroenden under veckan. Det känns som en stor ära och jag önskar er bättring, lösning på problem och ljus på vägen.
❤️


Vi behöver alla våra änglar. Stora som små. Ibland extra mycket. Ibland känns de långt borta men jag tror att de är med oss hela tiden ❤️
Ta emot den utsträckta handen - en ängel visar dig vägen....

Ljus och kärlek!

Kommentera inlägget här :