Det kom regn!

publicerat i Allmänt;
Nej, nu får dammtrasan vila ;-) Liksom min rygg. Vi håller på att rensa (ytterligare) och städa utflyttade sonens rum. Och flytta in där. Det får bli kombinerat gästrum och kontor. Detta innebar en omflyttning av grejer...en riktig omflyttnings-cirkus faktiskt. Det är bara att hänga med! Det ena ger det andra som påverkar det tredje osv.....

Jobbat en del idag. Kändes riktigt mysigt att sitta inne när regnet smattrade mot rutan. För det kom lite regn i dag!!!!

Igår blev jag och maken sittande på balkongen i den varma, mörka natten medan fullmånen spred sitt ljus över oss. Mysigt. Svårt att gå och lägga sig då...fast man borde...äh, strunt i "borde" och njut av ögonblicket! ;-)

Och nu är det måndagkväll och snart Jill Johnsson på TV:n.

Avslutar med några bilder:
"Pyjamaspåse" som mamma broderat för längesedan. <3

Det är ju populärt att lägga upp bilder på mat så jag visar lite av det som stått på vår meny under sommaren ;-))

Tvätt på tork. Linnehandduk som jag använder som cafégardin. Troligen min farmor som broderat "Anna och Roland Thomsson".

Collage på gamla parkbänken, lite lagom tillsnyggad. Den nedersta bilden är det något "Ernskt" över tycker jag...;-)

Allt gott!
❤️



Kommentera inlägget här :