Tack kära syster

publicerat i Allmänt;
Vaknade väldigt tidigt av att hunden låg och skällde på snösvängen som for omkring ute på gatan. Det är nog bäst att han vänjer sig vid den för det lär inte vara sista dagen denna vinter som det ska plogas...
Upp och iväg till Österbybruk. Både jag och maken fick välbehövlig behandling av min fina "syster osteopat". Det är en skön och mjuk behandling som verkligen är läkande. Den enda reaktion som jag fick efter denna gång är att jag känner mig lite smått "snurrig" ibland. 
Tack kära syster för denna gång!
<3
Det var så vackert på himlen på förmiddagen. Det var t o m en regnbåge! Som inte fastnade på bild.
På hemvägen snöade det ymnigt.

Det är inte slut med tack till min syster. Hon gav min en sån fin gåva också:
En fin skyddsängel ! <3
Tack kära syster! :-)

Nu ser jag på "Så ska det låta".
Lite skratt och trams på söndagskvällen. Det är inte dåligt. Lite skön musik också. Mycket gammal rock och pop ikväll :-)

Vintern är här. Har sett så många fina bilder på lyckliga barn i pulkabacken. Härligt! Det är ju så det ska vara i januari. :-)
Och naturen får sin välbehövliga vila.

Klä er klokt. Det är kallt ute! 
Sov gott och vakna till en fin måndag!
Änglarna vaktar och skyddar oss ❤️


Kommentera inlägget här :