Mitt eget Kebnekaise

publicerat i Allmänt;
Fredagen den 13 juni. Fullmåne! Regnar på studenterna. Men de skrålar och skålar och är "glada" ändå. ;-)

I Gångviken i Medelpad, var det extra festlig skolavslutning i kyrkan. Prästen rockade nämligen ordentligt loss till låten "Busy doin 
nothing at all." :-)

Jag har ägnat dagen åt mitt eget Mount Everest: tvätthögen som för längesedan passerat "överfylldtvättkorgs-stadiet"...Nu har högen reducerats till lite mer hanterbara Kebnekaise... ;-)

Såg att ICA Maxi, "någonstans", sålde "Insiktsfångare", stor eller liten...hi hi...vore kanske inte så dumt att ha...fast nu var det ju ett stavfel förstås...;-)

Förutom tvättberget vilar jag. Är så matt ( obs, inte slö/lat ) och har så ont i kropp och knopp. Det är väl något ovälkommet virus som hoppat på mig...
Fredagen 13 juni. 
Fullmåne.

Dagens ord på Kärleksvägen:


Från min lilla "utställning" i torpet

Änglaljus till er alla!
❤️

Kommentera inlägget här :