Du går aldrig ensam

publicerat i Allmänt;
Idag beundrar jag Alla skidåkare i Vasaloppet! Vilka prestationer! 

Idag tänker jag extra mycket på Ukrainas folk <3

Idag gläds jag och värms jag fortfarande av mötet med goda vänner igår. Tack för alla skratt!

Idag är jag lite trött på gråvädret men tyckte ändå att promenaden var ganska skön. Det är alltid skönt att röra på sig och andas in lite utomhusluft! :-)

Idag har jag "hushållat", tvätt och städ :-) 

Idag har vi haft företagsmöte. Via mobil. Vilka möjligheter det finns nu för tiden :-)


För ett tag sedan fick jag några fina ord till mig. Först förstod jag att jag skulle dela med mig av dem till en vän. Sen förstod jag att min mor behövde dem. Nu har jag förstått att jag ska vidarebefordra dem här på bloggen:

Du är aldrig ensam
Vi är hos dig
Du gråter aldrig ensam
Vi gråter med dig
Du skrattar aldrig ensam
Vi skrattar med dig
Du sover aldrig ensam
Vi vakar hos dig
Du går aldrig ensam
Vi går vid din sida

 - Änglarna <3

Nu stökar maken i köket och sonen har dukat. Jag känner mig så välsignad!

Vi tänder ljus för Ukraina vid middagen. 
Och hoppas på fredlig lösning ❤️

I morgon är en ny dag. En ny vecka. Ett oskrivet blad fullt med möjligheter...
Sov gott!
❤️

Kommentera inlägget här :