3 oktober - ingen vanlig dag ;-)

publicerat i Allmänt;
3 oktober
Zlatan har födelsedag idag. Grattis!
En kär vän till mig har födelsedag idag. Grattis!
En av min yngste sons lärare och fd kollega till mig fyller år idag. Grattis!
Och:
Mitt underbara barnbarn: IZABELLE fyller 1 år idag!! GRATTIS!!! <3

1 år har gått sen den glada nyheten kom till oss: "Nu är hon här!"
En sån lycka!!!
Från att ha varit ett litet sött knyte är hon nu en ännu sötare "virvelvind". ❤️
På söndag ska vi fira!!!

Idag presenterades den nya regeringen. Genast är, som alltid, massmedia där och "avslöjar" ministrarnas "syndiga" förflutna. Jakten på "skandaler" är något ständigt pågående....
Och oppositionen protesterar och kritiserar och surar..,Så allt är precis som vanligt i det politiska spelet!...;-)

Det mest positiva som nye statsministern sa idag var att Barnkonventionen ska göras till svensk lag!
Hurra säger jag! Nu stärks barns rättigheter i vårt land <3 Äntligen! :-)
Såå vackert vid sjön nu :-)

En ljus och skön helg önskar jag er alla ❤️
Kom ihåg att ni är värdefulla ❤️



Kommentera inlägget här :