Jag tänder ljus för...

publicerat i Allmänt;

Jag tänder i kväll ljus för alla jag mist i cancer...de är fler än ljusen, tyvärr, men de här 5 får representera dem alla...❤️
Jag tänder också de här ljusen för alla som överlevt sin cancer. Tack och lov så är de fler än de som dött ❤️

Jag tänker också att de som lämnat jordelivet inte är borta, de har bara gått före in i ljuset ❤️

Det finns en speciell liten kille som jag tänker lite extra på. Han heter Emanuel, är 7 år och cancersjuk. Hans pappa har precis blivit frisk från sin lungcancer, hans mamma har MS. Familjen bor i Värmland men deras hockeyhjärtan klappar för Brynäs. När Emanuel skulle sövas ner för behandling sa han att han ville ha en Brynäströja. Hans pappa twittrade om detta och när det nådde Brynäs så hände saker. Emanuel har fått sin tröja med autografer på och han har blivit bjuden på två matcher. Senast fick han sällskap i logen av idolen Ollas.
Emanuel är lycklig och hans pappa är oerhört rörd och tacksam ❤️


Nymånen som en skära på den mörka hösthimlen.
15 grader varmt har det varit idag. Helt underbart :-)

Var rädd om Dig!
❤️

Kommentera inlägget här :