Första stegen

publicerat i Allmänt;
Det är väldigt länge sedan jag målade med fingrarna. Idag gjorde jag det! Första stegen i en process tog jag i dag och det känns pirrigt bra.;-)
Nu är jag igång med Vedic Art-kursen. Och jag får ta allt i min takt, efter min energi och min lust.
Visst låter det nästan för bra för att vara sant? Men det är sant! :-)

Just nu försöker jag bara smälta intrycken. Orkar inget annat. Jo, förresten, jag, maken och hunden har tagit en promenad ut till måsarna och havet. Det blåser ljumma vindar idag. Så skönt! <3



Tacksam över min dag och mina möjligheter, mina upplevelser och över alla dem som gläds med mig över detta steg. Ett stort steg på Bättringsvägen :-)

Jag har alltid tyckt att det är meditativt att måla. Nu har jag fått verktyg för detta. Jag har fått till mig 4 av 17 principer. Och varit och "nosat" på den 5:e. 
Process...

Igår började ett av mina favoritprogram igen. "Sofias änglar". Så skönt med vettiga program som berör. Jag både gråter över människornas öden och ler åt den fina hjälpen de får. Sådant gör gott i hjärtat. <3 Rekommenderas om du vill bli berörd. Måndagar på kanal 5.

Till er alla:
Ljus och kärlek
<3
❤️


Kommentera inlägget här :