Var är ljusslingan?

publicerat i Allmänt;
Ungdomarna säger att de är "grymt taggade" inför bröllopet. Jag kan väl inte uttrycka mig på samma sätt mer som en "pirrig förväntan".
Nu har jag packat väskan i alla fall. I morgon får min frissa ta "hand om mig". Hunden ska inlämnas på pensionat. Det är han lyckligt omedveten om...
Sen bär det iväg söderut...Ska bli härligt att träffa släkt och vänner! Och att se äldste sonen gifta sig med sin vackra fästmö. Kärlek ❤️

Nu vilar jag. För jag måste samla ork och kraft. Fibromyalgin bråkar med mig. Jag tänker så här: jag orkar så mycket jag orkar och det är bra så! Huvudsaken är att jag är där! 

En vän undrade igår om vi vet var vi har ljusslingan i år? "-Äää, tror det", svarade jag...ni som följt mig några år vet varför den frågan var befogad ;-) Hi hi...fortsättning följer...

Ja, de var billiga, men ändå...tights för "enbenta"? ;-) Snacka om snopet! Tack och lov så var de andra i kartongen för tvåbenta ;-) Där får man för att man tror att det blir billigare med 5-pack :-))

Ljusslingan var det ja...jag "trodde" att jag visste var den låg...och visst låg den där! Men...kartongen är TOM! Var är ljusslingan??? Fortsättning följer....;-)
:-))
Tänker inte åka ut och leta i torpet i år...;-)

Ljus och Kärlek
❤️


Kommentera inlägget här :