Att känna en vinges närhet <3

publicerat i Allmänt;

Sinnesfrid...så svårt att nå. Men jag märker att när jag gör det jag orkar för dagen och försöker acceptera det som blev och det som inte blev så uppnår jag i alla fall lite sinnesfrid...:-)

Nätet svämmar över nu av Lucior, av alla de slag. Mörka, ljusa, kända, okända, män, kvinnor, med eller utan skägg...:-)
Härligt! Och det där med att Lucia kan vara en kille, det är väl inget nytt? På internatskolan där jag bodde och studerade på 70-talet var det alltid killar som var Lucior. :-)

En annan ljusstråle i mörkret landade hos mig idag. Min skyddsängel. <3

Vad de två noterna symboliserar, det behåller jag för mig själv. :-)

Kom ihåg att vi alla har en eller flera skyddsänglar som följer oss genom livet. <3

Alla tror inte på änglar, det är inget konstigt med det, men jag tror på änglar och det är inget konstigt med det heller. ;-)

Osynliga synliga spår
Där änglar går
Du inte alltid förstå
De tecken du får
Du måste träna att se
Och träna att be
Våga att fråga
Änglarna hör
De sjunger i kör
De skyddar och vakar
När du sover och när du vaknar






Lär mig mina änglar att förstå
Lär mig att se
Lär mig att lyssna


Att höra de tysta stegen
Att se det osynligt uppenbara
Att känna en vinges närhet
❤️

Ljus och Kärlek
❤️

Kommentera inlägget här :