Annandag

publicerat i Allmänt;
(null)
Igår: efter jullunch och ännu en julklappsutdelning fick jag möjlighet att vila en stund. Med nya gosiga tofflor på fötterna. <3

Vi blev flera runt julbordet när äldste sonen med dotter kom upp igår. Mysigt med fyra generationer!  (null)
Julklappsöppning :-)

Annandag Jul.
Snön virvlar ymnigt ner över ishala vägar och trottoarer. Jag övar mig i tillit. Några av mina kära är där ute på vägarna...
(null)
Min vackra vita Julazalea.

Yngste sonen har jobbat idag. Hunden var med. Lyckligt kopplade han av. Sov. :-) 
(null)
Äntligen jobbardag! :-) 
Eftermiddag:
Nu är lägenheten full med ljud igen. En fyraåring full av energi och en gammal hund som plötsligt beter sig som en busig valp....;-) 

Sönerna åker på hockeymatch. Farmor och Izabelle pysslar och målar. Vi pratar om vad vi ska göra i sommar. Bygga sandslott och leta efter skatten vid regnbågen...t ex <3

Inte utan att man längtar till sommaren...
Men först ska vi genom den här vintern. Som jag hoppas blir lite mer "vintrig" med lagom snömängd och lagom kallt. Tack ;-) 

Ta det lugnt i trafiken!

Hoppfullheter
❤️


Taggar: #annandag#pyssel#jobb;

Kommentera inlägget här :