Var ju kul det här!

publicerat i Allmänt;

Konstaterar: 


Precis så! Hi hi! Och det känns fritt och bra. ;-) 


Att fira till klockan två på natten är inte igår man gjorde...eller jo, det var igår! ;-) 
Underbara vänner jag har. Och underbar make. Så tacksam <3

Idag blev jag uppvaktad med present och tårta hos min syssling med sambo. Så mysigt. Tacksam <3

Tacksam också för all annan uppvaktning av olika slag.
Var ju riktigt kul det här! Jag tror att jag fortsätter vara i den här åldern.

Och ålder är ju bara en siffra, eller hur! 
En av mina underbara presenter är denna vackra Mala. Skapad för just mig av min fina yogalärare. 

Nu ser vi på "Så ska det låta" och skålar i skumpa. 

Livet känns så bra. Är så tacksam. 

Skål och Tack för Livet! 

I morgon är det måndag igen. Vi stannar på ön några dagar till. :-)


Tack för att Du ville läsa.
Önskar dig allt gott inför veckan som kommer. Frid och Glädje ❤️

Kommentera inlägget här :