Dags att bli knäckt...;-)

publicerat i Allmänt;

Välkommen Mars! Kom ihåg att du är en Vårmånad! Så nu väntar vi på leverans. :-)

Den här onsdagen är ingen bra onsdag för min del. Konstaterade i morse efter ännu en sömnfri natt att nu är det dags att bli "knäckt"...av kiropraktor. Bokat tid i morgon. 

Vad har jag blivit glad över i dagens nyhetsflöde? 
Jo! Nu tillåter även Finland samkönade äktenskap. Grattis! Kärleken vann till slut. <3

Pratade med min mamma idag. Hon hade varit på gymmet. Cyklat 4 km och "hållt på vid olika maskiner". Då kände jag mig som om jag var 82 år och hon betydligt yngre än vad jag är nu...;-) Så glad för hennes skull! Hon mår så bra av detta! :-)

Och världen utanför? Läst så jobbiga saker idag men försöker fokusera på det goda. 

Det finns sååå mycket kärlek också! :-) 

"Snurra min jord

låt mig följa med dig

Jag är lika värnlös som du

Snurra min jord

du får inte ge dig"


Ett utdrag ur Snurra min jord, av Lars Forsell

Känns så där ibland...

Dagens kort av tacksamhet från Kreativ Insikt

Det gör jag verkligen! Hoppas att du också känner så. <3


Ljus och Kärlek och en massa Hopp och Värme. 
❤️

Kommentera inlägget här :