Hjärtat av längtan var fullt

publicerat i Allmänt;
(null)
Så har ännu en älskad röst tystnat. Eller tystnar gör ju aldrig dessa fantastiska röster. De lever kvar. Och du lever kvar i våra hjärtan Rikard Wolff. Tack för allt du var och gav. Vila i frid. 

Vers från "Det sitter en pojke på månen":

För jag har älskat så många, hjärtat av längtan var
fullt.
Så många jag älskat i mörkret, jag har älskat för
kärlekens skull.
Men nu är det dags att fara, man blåser i ångvisslan
strax.
Det enda som är lite sorgligt, det är att mamma inte får
plats.
Men älska, älska för kärlek, han sjunger stilla sin
sång.
Minns att du föddes till livet för att älska en endaste
gång.

<3

Jag har försökt att lära mig lite nytt på jobbet idag. Kul. Det blir nog bra, tror jag. ;-)

Snön som fallit regnade bort under natten. Så är det här i min lilla vrå av världen. 

Önskar dig, kära läsare, en riktigt fin helg. 
Kärleksljus
❤️

Taggar: #pojkenpåmånen#vilaifrid#ivårahjärtan;

Kommentera inlägget här :