Novembermörkret

publicerat i Allmänt;
Ja...november kan ju vara vackert grå...men inte idag. I alla fall inte där jag bor...här har det regnat och varit mörkt precis hela dagen. Men jag är ändå tacksam över att det inte är snöoväder som det ser ut att vara på bilderna från Östergötland bl a. Halka och olyckor. Vi är inne i den perioden nu. Kör försiktigt! Var rädda om er själva och alla andra. Halkskydd för gående! ( Inte bara för gamla tanter som mig ;-)

Läser att SL höjer biljettpriserna. Istället för "prishöjning" lindar man in det i orden "en mindre justering" ...jojo...det låter ju mildare, eller? :-) 

På Fb dök det idag upp ett meddelande om ett kosmiskt möte. Om man går upp före soluppgången i morgon kan man få se planeterna Venus och Jupiter passera varandra på himlen. :-)

Jag "provkör" magen och märker att jag får fortsätta med det ett tag till. Men jag mår bättre. Fick healing på distans via en fin vän igår kväll. Det kändes varmt och avslappnande och mycket lugnare i kroppen. <3
Till dig som eventuellt protesterar mot eller inte tror mig så säger jag bara: "har du provat?" Man kan inte veta något förrän man själv provat på :-) 

Jag förstår verkligen de som redan nu satt upp ljusslingor. Det ska jag också göra. "Om jag hittar dem" ;-) Ni som följt mig några år förstår det skämtet...;-) 

Nu tänder vi ljus. 
För alla människor.
För Moder Jord. 
För Nutid och Framtid. 

Låt även ditt inre ljus lysa. 
Kärleksljus 
❤️
(null)





Taggar: #novembergrått#mörker#ljus#ljusslingor#kärleken;

Kommentera inlägget här :